UBYTOVACÍ PORIADOK
Platný pre všetkých návštevníkov apartmánového domu Králiky
Žiadame všetkých návštevníkov, aby sa dôkladne oboznámili s nasledujúcimi pravidlami prevádzky apartmánového domu Králiky a aby ich počas celého pobytu v plnej miere dodržiavali.
- V deň príchodu odovzdá ubytovateľ návštevníkovi po predložení jeho preukazu totožnosti a oboznámení sa s ubytovacím poriadkom kľúče od izby a od apartmánového domu. Za stratu každého z nich účtuje ubytovateľ návštevníkovi 10 eur.
- V celom objekte apartmánového domu platí prísny zákaz fajčenia a manipulácie s otvoreným ohňom. Obsluhovať kozuby v izbách môžu návštevníci len s vedomím a povolením ubytovateľa.
- Vstup do vnútorných priestorov apartmánového domu je možný len v čistých prezuvkách, ostatnú obuv si návštevníci odkladajú do uzamykateľných skriniek, umiestnených v hale.
- V zimnej sezóne si návštevníci odkladajú svoje lyžiarky, lyže, snowboardy a iné športové náčinie do uzamykateľnej lyžiarne.
- Ubytovateľ žiada návštevníkov o dodržiavanie nočného pokoja v čase od 23.00 do 7.00 hod.
- Akékoľvek poruchy a poškodenia zariadenia izieb je potrebné nahlásiť ubytovateľovi v deň príchodu do apartmánového domu.
- Návštevníkom sa zakazuje svojvoľné poskytovanie nocľahu ďalším osobám bez vedomia a povolenia ubytovateľa.
- Posteľnú bielizeň, uteráky a kuchynské utierky nevymieňa ubytovateľ denne, sú určené na používanie počas celého pobytu. Pri ich výmene na požiadanie návštevníka účtuje ubytovateľ 5 eur za posteľnú bielizeň a 1 euro za uterák alebo kuchynskú utierku.
- Do apartmánového domu je zakázané vodiť domáce zvieratá.
- Ubytovateľ žiada návštevníkov, aby si v deň odchodu z kuchynskej linky a chladničky zobrali všetky prinesené potraviny.
- Pred odchodom sú návštevníci povinní skontrolovať izbu a zanechať ju v takom stave, v akom ju prevzali.
- Pri odchode odovzdá návštevník kľúče priamo do rúk ubytovateľa.
- V prípade porušenia ubytovacieho poriadku môže ubytovateľ požiadať návštevníka o okamžité ukončenie pobytu bez vrátenia peňazí.
- Návštevník zodpovedá za všetky škody, ktoré svojím konaním ubytovateľovi spôsobil, a je povinný mu ich v plnej miere nahradiť.
- Prípadné sťažnosti, podnety a inšpirácie, prosíme, adresujte priamo ubytovateľovi.
Prajeme Vám príjemný a ničím nerušený pobyt!
18. 8. 2011 Elena Kačaliaková, ubytovateľka